mcm2

Monday, March 12, 2012

kacau

untuk makluman semua, minggu ni sekolah cuti selama seminggu....

so, makna kata aku pon cuti jugak la...tapi hati aku ni tak berapa nak senang...sebab apa? sebab tugasan ppg aku teramatlah belambak....sampai aku pon taktau nak mula yang mana satu...satu lagi masalah aku, aku tak paham apa kehendak tugasan tu....nak cari bahan pon taktau nak mula dari mana....aku tengok orang lain pakat dok kalut cari bahan dah, ada yang dah setel pon ada.....
aku ja yang masih terkapai-kapai...bila nak sampai kan....hahahaha

itu saja aku nak post kali ni...sebab apa sebab jiwa kacau...tak tenang...celaru....keliru....haru-biru...
adoi.....

p/s : esok nak kena pi sekolah pulak....cuti pon kena pi sekolah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: