mcm2

Friday, January 27, 2012

tak tau !

ok. aku kembali lagi. setelah hampir seminggu menghilangkan diri sempena cuti CNY, kini aku kembali nak coret apa yang patut.

firstly, aku tak dak apa sangat nak story pasai aku tak berapa nak rajin time ni nak taip story-mory...

secondly, cuti kali ni banyak masa aku habiskan ke sana ke mari. ipoh - taiping - penang - perlis -ipoh. saja pi jalan-jalan pasai cuti panjang sangat. so, tak tau nak buat apa aku pon pi la jalan-jalan dengan family aku.

thirdly, di penghujung cuti ni banyak jugak la masa aku habiskan dalam Digi Center. sebab utama ialah aku nak switch dari celcom aku ke digi. ada sedikit masalah teknikal yang memaksa aku punya request kena reject dengan Digi. masalah dah selesai rasanya, yang mana aku apply lagi sekali nak switch. bagi aku Digi macam murah sikit dari celcom dan jugak maxis. semua line ni aku pernah guna dulu.

fourthly, cuti sekolah aku dah nak habis ! minggu depan aku dah mula nak bekerja. ayuh mood bekerja....mari kau ke sini.

lastly, aku pon dah rasa macam geli bila guna ly-ly ni....hahahahaha

p/s : syok jugak main bola freekick ! layan !

2 comments:

rintzpalil said...

Best cuti panjangkan? tapi memang kena seru semangat mahu bekerja selepas cuti lama. Ump!

tayar soton said...

azrinna>>hahaha....best tu best la jugak....penyakit pon mula la sampai....haahahaha...dugaan hidup....