mcm2

Thursday, January 5, 2012

2 hari

ni respon kepada sajak cabok aku pasai ESOK .

bermula 4 Januari 2012, aku kembali ke tugas aku semula....masuk dengan hari ni, dah genap 2 hari aku bersama tugas aku...

fuuhhh, ternyata begitu mencabar dari segi mental dan fizikal...aku masih lagi mencari rentak setelah hampir sebulan lebih aku bercuti....
memang berat nak 'tune' balik mood bekerja tu mai balik....tambahan pula, dengan budak-budak baru yang 'baru' nak belajaq....berat weh, hanya Allah saja yang tau betapa beratnya tugas itu.

kepada 'mereka' yang cakap 'kerja' aku ni senang saja...aku persilakan untuk ambik alih tugas aku ni buat sehari dua....tengok macamana penangan dia dulu ....

walau apa pon yang berlaku, aku tetap dan pasti melaksanakan tugasan yang dipertanggungjawabkan untuk aku...itulah periuk nasi aku...
segala pengorbanan amat diperlukan....
semoga aku mampu menghadapinya walau seteruk mana pon....Insyaallah...

oh semangat ....datanglah kau kepadaku !! aku perlukan mu....

p/s : syok weh layan 30 minit bersama Ustaz Don..amat berguna !

No comments: