mcm2

Monday, January 16, 2012

2nd : Selesai sudah

mr. mizi [the boss]

mr. azli dan mr. asrof

mr. edy

tudiaaaa...baru nak update....punya la lama berhabok ....haha

Alhamdullillah...selesai sudah exam PPG USM semester 2...berjalan lancar...cuma yang tak lancar adalah aku...sebab apa? sebab banyak topik aku tak cover...so, kesimpulannya aku banyak tembak menembak demi mencari satu jawapan yang tak pasti...hahaha....ayat novel tak ingat....
exam kali teramat la susah...terutama sekali KRB dengan KPF....memang pecah kepala....susah bangat !!
tak tipu ooo.....
tapi semuanya dapat jawab dengan ketenangan...hanya perlu menanti 'result'nya saja sekarang ni...tak tau la nak dapat apa....
Moga-moga lepas la kan.....fuuhhh....

tapi apa yang aku nak bagitau satu ja...yakni pasai makan....exam kali ni banyak tempat berkaitan makan aku pi ...memang banyak la...dah macam jalan-jalan cari makan dah aku rasa....
perut pon dah 'ketat'....
terbaek !!

terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan minggu exam aku kali ni..
jutaan terima kasih terutama kepada Mr. Mizi, Mr. Azli dan Mr. Edy....
anda memang kawan yang sejati....
tak lupa juga kepada homestay Sir Mustakhim...tq very much, sir !

p/s : semoga result aku kali ni 'lepas' Insyaallah...

No comments: