mcm2

Thursday, January 19, 2012

Ceria

Senyum ragamu

Sehari tanpamu, hidupku tak akan tenteram.
keranamu aku masih berdiri.
oh, puteriku
oh, Auni Raudhah.
[sajak pendek gilaa....]


hidup aku sekarang ni ceria sentiasa ...dengan telatah auni....walaupun penat melayan telatah auni, aku tak pernah merasakan kekosongan di setiap detik hidup aku.
mendengar gelak tawa, tangisan dan cakap-cakap auni yang aku sendiri pun tak faham adalah satu anugerah besar dari Yang Maha Esa.
aku bersyukur dengan segala nikmat dariNya.


Semoga Allah akan sentiasa melindungi Auni Raudhah di sepanjang usianya..dan jugak seluruh keluarga aku, Insyaallah.

Aku ceria dikelilingi dengan semua orang yang aku sayang.
Sememangnya aku amat memerlukan semua.


p/s : lagi 2 hari saja lagi sebelum nak cuti. tak sabaq rasanya hatiku ini !

No comments: