mcm2

Thursday, January 12, 2012

Cabaran ke-2

Assalamualaikum w.b.t

untuk pengetahuan anda semua...

hari sabtu dan ahad yang bakal kunjung tiba ni merupakan cabaran ke-2 aku setelah bergelar pelajar ni....
persediaan tu amatlah sedikit....boleh dikatakan hanya 0.5% saja....fooohh, teruk sangat tu...apa nak jadi dengan aku ni pon tak tau.....Masyaallah !

blog pon dah hampir seminggu tak update....punya la banyak benda aku dok pikiaq...pasai keja la..pasai masa depan la..pasai family la...pasai nak exam la...macam-macam la...sampai kusut masai otak aku ni...macamana la aku nak baca modul yang bertimbun-timbun tu....konfiuz aku...

walau apa pon, aku sentiasa memohon pada Allah untuk sentiasa memudahkan segala urusan aku...tak kira la dalam apa jua keadaan dan cabaran....
Semoga mendapat petunjuk dariNya, Insyaallah.

Alhamdulillah ...dah dapat tau pointer aku masa semester 1 dulu....berbaloi dengan apa yang aku dah buat...syukur.


p/s : bila pulak la nak update blog ni pon aku tak tau....'penyegan' gila !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: