mcm2

Tuesday, September 20, 2011

tak selesa

semenjak dua menjak ni perut aku tak berapa nak selesa sangat la...memulas la..sakit la...pedih la...macam-macam la kiranya...
paham-paham la kan...musim raya kan...so, merata-rata la open haouse...semua aku pi...rezeki tu, mana leh tolak kan....
punya la sakit sampai kadang-kadang tu non-stop aku berulang alik berjumpa Mr.Tan....

punca-puncanya apa lagi, tak lain tak bukan pasai makanan yang kita makan la ...ada yg berminyak la, pedas la, berlemak la....tu semua punca sakit perut dengan tak hadam...

tapi sakit aku ni tak la seriuos teruk nun...macam biasa ja...bila sakit ja, aku pi jumpa Mr.Tan..lepas tu ok la balik...macam tu ja...Alhamdulillah. maknanya sistem penghadaman dengan pencernaan aku ni berada di tahap yang normal lagi la kan....

di kala sedang menaip ni pun, masih lagi terasa pedih perut...walaupun, tadi sempat jumpa Mr.Tan sat...hehe

p/s : semakin malas untuk mengupdate....huhu...sindrom lama mai dah..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: