mcm2

Sunday, September 4, 2011

Raya 2011


gambaq untuk raya kali ni amatlah sikit...ni ja yang ada..fuhhh..

Alhamdulillah, raya untuk tahun 2011 berjaya disambut dengan serba sederhana...wasatiah dalam segala bentuk dan segi..seperti biasa, permulaan syawal dimulakan dengan solat sunat aidilfitri dan kemudian diteruskan dengan aktiviti ziarah menziarahi sanak saudara..

raya kali ini, aku agak sibuk ke sana ke sini..semuanya dipenuhi dengan pelbagai aktiviti yang penuh dengan kegumbiraan..

Di sini sedikit sorotan sambutan raya aku untuk anda semua :

Raya Pertama
Kg. Gajah - Seberang Perak - Changkat Lada - Ipoh
Raya Kedua
Ipoh - Taiping - Seberang Jaya - Sekgoq
Raya Ketiga
Sekgoq - Ipoh - Batu Gajah - Sekgoq
Raya Keempat
Sekgoq - Tanjung Putus - Sekgoq
Raya Kelima
Sekgoq - Aloq Setaq - Ipoh
Raya Keenam
Ipoh - Sg.Siput - ????

pi rumah tok, pi rumah member, pi open house, pi rumah sedara, dok dalam rumah tunggu orang mai rumah aku, pi main futsal, pi lepaking kat kedai tomyam.....macam-macam la kira aktiviti aku kali ini...rasanya cuti aku tak cukup lagi ni...tengok-tengok dah kena balik ipoh dah....dah nak start keja dah....adoi !

raya kali ini lebih bermakna bagi aku kerana dengan kehadiran puteri kesayangan aku tak lain tak bukan auni raudhah...bukan main seronok lagi auni..dapat duit raya la katakan...semua orang auni kutip...haha...masyuuuk !

p/s : kesesakan di 'highway' PLUS amatlah menguji tahap kesabaran aku.

No comments: