mcm2

Sunday, September 25, 2011

nak habaq mai..

*baik punya !*

tudiaaaa, entry kali lebih bersifat 'nafsu' sikit...yakni nafsu makan...

gambaq yang kat atas tu baru ja aku snap malam tadi...time tu baru nak makan...perut lapaq tak ingat pasai dok berjalan sehari suntuk....lagi pun, aku kalau tak jumpa 'menu' ni memang tak lengkap hidup aku...haha
bila aku dah balik penang, acara wajib aku tak lain tak bukan makan char koew teow...sebab semenjak aku dok ipoh ni aku tak jumpa lagi CKT yang sedap....semuanya tak syok...
so, malam tadi lepas ja aku pi pasific dengan famili..terus singgah CKT Paku Lima, Lahaq Yooi...pergghhh, memang terangkat wei habaq hampa....rugi mampoih ooo tak kena sepinggan....
sebelum ni aku selalu dok pekena kat Sg.Dua la, Permatang Pauh la, Telok Ayaq Tawaq la...macam-macam lagi ...tapi kini aku beralih pulak kat Lahaq Yooi....lagipun, port ni memang dok jadi port makan mak dengan ayah bila depa keluaq makan....
so, setiap kali aku balik penang..mesti aku singgah mai kedai ni punya...
gian ooooo bila kena sepam dua....
*aku tak dapat komisen apa pun pasai dok promot baik punya kedai ni....aku promot sebab aku suka makan....sedap !!

p/s : first time aku drive qeta dalam keadaan mengantuk 'gila babeng' malam tadi...siap berenti tidoq 2 kali kat Hentian Taiping dengan R&R Sg.Perak....mengantuk wei, ini serius !!

No comments: