mcm2

Friday, August 27, 2010

lazat !

di kala aku sdg menaip entry kali nih, aku br shj pulang dr "pekena" yong tau foo kt dataran epo...
perghh...lazat gak wei...aku kira br first time p "pekena" kt dataran tuh...wlupon, dh hampir 8bln aku stay kt epo nih....
so, agak terbaek la hidangan yg aku "pekena" td...
di kala ujan gerimis, aku mengoder teh o pinas [loghat mamaking Ameeth] manakala ma'am aku plak milo ais...pehtu mai sepinggan yong tau foo....aku lepak kt situ lebih kurang sejam gak la....makan smbl menikmati kesejokan malam....
secara total aku kena bayaq RM12....hmm...kira ok la kn...yg penting lazat...haha....

menarik bukan ?

aku akan kembali lg kt dataran tu semata2 nk "pekena" yong tau foo....
wait for me ......yeeeaaaaahhh !!

p/s : pic kt ataih tu aku google je...td xsempat nk snap gambaq pasai sedap sgt dok melantak...wakaka ~

2 comments:

FaZiLa said...

cess..den ingt tu la rupanya yong tau foo yg sdp menjilat jari tu kan..

tayar soton said...

fazila>>hehe....tertipu bukan?..tp ropa yg den makan lbh kurg cmtu jugak...