mcm2

Tuesday, August 17, 2010

chei-mey !

aku rasa hampa sume pasti trtny2 ngn title post aku kali nih...
bg org sebelah utara, aku rs hampa sume xdak masalah nk paham ngn term nih...hehe
cite ny bermula cmni...pd ari jumaat yg lepas 13.08.2010, mcm biasa la kn...sbg umat Islam lelaki...kita mestilah menunaikan solat jumaat...aku pon sblm p sek...aku singgah kt masjid Al-Ahmadiah utk solat jumaat....keta aku park ji sung tepi jalan...sopan ja aku park keta...
setelah selesai solat jumaat, aku pon bergegas ke keta aku....apa lg ...nk p sek la...keja kn....smpe ja kt keta aku...aku tgk bumper depan keta len mcm ja...ish3....ropa2ny bumper keta aku dh chei-mey kena cium ngn keta len....cat abeh terkluaq....mcm kena sagat tuh....
bnda dh jd...aku nk kata pa kn...biaq je la...aku pon stat keta....tiba2...ada sorg hamba Allah mai ketuk tingkap keta aku...
dia perkenalkan diri dia sbg Ismail...dia mntk maap byk2 kt aku...psl dia yg cium bumper keta aku tuh...dia tny aku, mau cat blk ka?...aku pon hangguk kepala....dlm ati kata "ok" gak tu..lgpon dia yg nk bayaq segala kos cat tuh...tambahan plak dh nk raya kn...comey la ckt keta aku nnti...klu x cat blk, mau belemoih....xbest lak kn...
so, nk d ringkaskan cite...pg td aku g la antaq keta cat....antaq pg...ptg siap....aku g antaq kul 10am n ambk kul 6pm....elok gak tokey tu cat keta aku....comey abaq ang keta aku jd ny....kagum sat aku d wat ny....
b4 cat

after cat

aku puas ati la ngn keja tokey dia nih...rega pon murah ja....kena RM80....yg aku dok survey suma RM100++.....
tq tokey a.k.a apex....lu manyak terer maa....dan jugak kpd saudara Ismail....hehe

p/s : hampa perasan x kt blog aku nih...ada bendera tu....kibarkn jalur gemilang...semangat nih...thanx to ELniNo sbb bg code...

2 comments:

FaZiLa said...

selamat menyambut hari kebangsaan!!!hahaa

tayar soton said...

haha...
merdeka !!!
merdeka !!!
merdeka !!!
merdeka !!!
merdeka !!!
merdeka !!!
merdeka !!!