mcm2

Monday, August 23, 2010

cuai @ leka !

hari ini hari isnin....
so, aku akan kembali ke sekolah...tmpt kerjaku....
ternyata semangat aku utk bekerja agak menurun...ini mybe kerana hari ini hari isnin...
ok2....kembali ke tujuan utama post aku kali nih...
lebih kurang jam 215pm - 230pm...satu kejadian telah berlaku betul2 di hadapan gate sekolah aku...
eksidentey a.k.a kemalangan berlaku .....
abes kete cekgu n gate sekolah aku rosak terok....ni sume gara2 sebuah kete Wira yg cuai(aku rasa la kn)....
aku bg sinopsis la pasal eksidentey nih....
Wira yg cuai tu telah melanggar kete Perdana (kete cekgu sekolah aku) yg telah di park ji sung di tepi jalan berdekatan ngn gate sekolah aku....apabila melanggar Perdana tersebut, Perdana telah berpusing sehingga meranapkan gate sekolah aku....pergghhh...terok wei eksidentey nih....kete abes lingkop la...tp xde nyawa yg terkorban....

Si Wira

Si Perdana

Si Gate sekolah...hehe

p/s : bahaya btoi park kete kt luar nih...risau aku...dh la aku park kete kt luar sekolah...

2 comments:

FaZiLa said...

aduii...nauzubillah la..den mmg cuak,gerun n ketar ketar la bila dgr psl eksiden skrg.pngalaman jumaat lalu buat den trauma lagi..huuuuu

tayar soton said...

hmm...tula psl....bab2 eksiden ni mmg gentar ckt kn...
bahaya btul....