mcm2

Saturday, August 28, 2010

kerana kau

dogoi !

laporan terkini !

hari ni, aku bwk sang wira p jmpa doktor....coz dh lm xjmpa doktor...
lokasi : Taman Botani
masa : 11am ~ 130pm
hmm....baget aku utk kos jmpa doktor ni just RM200....tp setelah dinasihat oleh doktor itu ini....baget aku telah lari dgn kagumny....adoi.....sakit....byk tu lari....
tp nk wat cmne kn....raya ni kn pasti byk sang wira aku nih bergerak...nak xnak kena la gak bg rawatan....seperti biasa segala jenis mak dato' minyak aku tukaq...
tukaq minyak saja pon dh RM200++ .....balancing+alignment....air filter lg...
gedebuk gedebak p RM308...
oh sang wira ku....dgn harapan kau akan bergumbira dgn rawatan td....semuga sehat sejahtera hendaknya....

p/s : penin' gak aku pikir pasal duit nih....help...help ~

3 comments:

FaZiLa said...

bukan hang sorang ja yg pning psl duit!den pon da naik migrain sminggu ni.mana nk pk duit registration fee master yg 3ribu bagai tuh, duit nk bli baju raya,kuih raya, duit travel nk blk kg raya nnt..adessss...mcm2 kan..tp tkpe, itulah ragam khidupan. kalo pk duit tak ckup,mmg slalu tak ckup kan.sntiasala kita bersyukur dgn rezeki yg Allah kasi ni kan.heee

EL said...

entry psl keta..oohhh!! trauma..phobia....tringt miss v ku itew..

p/s: en. wira jmpa dr. biasa..pemeriksaan rutin

ms. vee..huhu..dr. pakar..ntah ader harapn atau x..panel dr. pn kna bincang dulu lorr..adeh

tayar soton said...

fazila>>betoi tuh....ble pkr bab duit ni setiap ms xcukop...
so, bersyukur dgn apa yg ada...amin...
doa memohon ketenangan hati dariNya

eLniNo>>hehe...ni jmpe Dr besa je...bkn Dr pakar lg...
den pon simpati dgn anda...
bykkan bersabar...