mcm2

Wednesday, August 29, 2012

cuti sudah habis !

seminggu dah berlalu, makanya cuti habis la....dan aku kembali ke sekolah. walaupon hati ni masih lagi keberatan untuk menghadapi budak-budak yang pelbagai ragam, mau tak mau kena jugak la...lepas raya, merdeka pulak dok mai. makanya, jumaat ni aku cuti la...eh, silap ! bukan aku sorang ja tapi seluruh Malaysia la kan...tapi kepada yang kerja shift tu kena la keja kan....

Selamat Hari Merdeka Malaysia ke-55....janji jangan tak janji !!

"oppa is gangnam style....op op op op oppa gangnam style !!"

hahaha....lawak+menarik betoi lagu ni...layan jugak la..aku suka tengok MV dia...menari memang style la, sempoi dok ada....

layan tangkap leleh pon sempoi gak ni...



p/s : mata dah mengantuk. sila tidoq !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: