mcm2

Thursday, January 20, 2011

cuti sehari

memandangkan hari ni aku cuti sempena Thaipusam....
so, aku plan nk restkan badan secukupnya....sebab apa, aku rasa badan aku sekarang selalu lesu, lemau, keletihan dsb....mybe pasal kerja kot...hari2 dok mengadap budak2 Tahun 1...penat aku melayan kerenah depa ni....sampai xterlayan la ...ada yg kencing la....berak la....habis bedengung bau satu kelas....tudia depa punya penangan...memang meletihkan..
bila balik rumah ja, mai malam sikit...mata mula la nak pejam ja...ngantuk beb !
dah la skrg ni ada Asian Cup....bola tuh....layan la...mata barai2 pon gagah gak aku celik bijik mata ni tengok sampai 2 3 pagi.....syok ooo bola...kdg2 tu terlelap gak beberapa 'seken'....haha...besa la tu kn...adat tgk bola time pagi2 buta nih...
hmm....aku pon xtau bila la aku nak dapat sesuaikan diri aku ni dengan budak2 Tahun 1....penat wehh....teramaaaaattt !
xsanggup aku weh walupon baru 3 minggu aku mengajar.....perghhh dugaan yg penoh onak duri....
sama2 la kita tengok apa akan jadi nnti.....harap2 success la kn.....sikit pon jadi la dari xdak langsung.....

p/s : aku respek la akak2 cikgu kt sekolah aku tuh....depa relax ja...tahap kesabaran yg amat tinggi....aku?...jgn harapla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

FaZiLa said...

tu lah bezanya cikgu laki n cikgu pempuan.hikhikhik

tayar soton said...

yup....tahap kesabaran yg berbeza....