mcm2

Thursday, July 26, 2012

tugas

oh mengapa !
tatkala aku sedang menaip coretan ini, aku baru saja muntah hijau dengan menatang yang kat atas tu...naik juling bijik mata aku sedaya upaya menyelesaikannya...masa ada lebih kurang 4 5 hari saja lagi untuk siapkan. kalau tak, kena hantaq surat tunjuk sebab pulak.....macam-macam depa ni...
menatang ni la yang selalu membuatkan kepala aku serabut dan tak tenang...selama ni yang aku dok bebelkan pon tak lain tak bukan....menatang atas ni la....nak tau dak dia nama apa??? 
perkenalkan kepada anda semua....namanya ialah LINUS....taraaaaaaa !! aku rasa orang yang berkecimpung dalam dunia pendidikan pasti amat mengenali 'beliau' ni....

dah la...malas aku nak bebelkan lagi...nanti tak pasai-pasai aku kena cepuk...hahahahaha
masa untuk tidoq ...... zzzzzzzzzz !!

p/s : terima kasih kepada PM kerana sudi menganugerahkan 1/2 bulan bonus kepada kakitangan kerajaan. Alhamdulillah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: