mcm2

Monday, July 16, 2012

tak lama dah

tinggal lagi beberapa hari saja lagi untuk kita semua menyambut ketibaan bulan yang penuh mulia...tak lain tak bukan Ramadhan Al-Mubarak...so, makna kata dah nak kena persiapkan diri untuk menyambutnya....
aku ni macam biasa la kan...sejak dulu hingga sekarang harapan mestilah puasa penuh....Insyaallah.

hari ni dah hari Isnin, puasa dijangka pada hari Sabtu 21hb Julai...tak sabaq rasanya nak puasa...dugaan pon pasti akan datang mencurah-curah...terutama sekali time kat sekolah....paham-paham saja la kan dengan kerenah budak-budak ni....ada satu ketika boleh menyebabkan darah aku menggelegak bak ayaq panas...fuh ! cobaan betoi....

Moga-moga aku dapat menghadapinya dengan penuh ketabahan...

ok, aku dah taktau nak taip apa lagi....cukup la kot setakat tu...

kepada adik aku yang berada nun di kuala nerang tu...belajaq la semaksimum yang mampu...ingat apa harapan dan kata-kata mak ayah hari tu....buatlah mereka bangga dan tersenyum riang...

p/s : hujan yang turun bagaikan mutiara...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: