mcm2

Thursday, February 16, 2012

Langkah Pertama

hari ini aku telah berjaya menyelesaikan langkah pertama untuk mendapatkan tempat berlindung aku sendiri. segala kesulitan dapat aku hadapi dengan bantuan rakan-rakan sekalian. terima kasih tak terhingga aku ucapkan. hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian semua. Moga-moga permintaan aku itu dapat ditunaikan tanpa sebarang aral yang mendatang. Moga-moga berjalan lancar. aku amat teruja ke arah ini semua. memandangkan usia aku yang semakin bertambah ini, eloklah kiranya aku mempunyai hak sendiri. Hak yang mana mampu menjamin kesempurnaan di masa depan kelak.

maka dengan ini, 15 feb 2012 aku dah dapat menyelesaikan langkah pertama aku.

Ya Allah, Engkau permudahkanlah segala urusan hambaMu ini.
Sesungguhnya redhaMu kemuncak impianku.
Amin.


p/s : senak perut la pulak makan megi kari ni. adoi la !

No comments: