mcm2

Monday, October 31, 2011

Mari bekerja


setelah bercuti selama seminggu sempena diwali...kini, aku akan kembali ke alam persekolahan....ternyata kerja yang menanti teramat la banyak....ditambah plak dengan tugasan pjj.....fuuhh, semakin difikirkan semakin tepu kepala otak aku ni....
dalam cuti seminggu ni, masa aku banyak dihabiskan kat paper exam budak-budak....ada 7 kelas untuk aku mark paper....memang juling mata-mata....sampai ke satu tahap rasa nak muntah....banyak sangat....bayangkanlah satu kelas ja pon dah 40 lebih budak....kalau satu tahun...semua ada lebih kurang 170 orang budak....naik jem tangan aku dok mark paper...
mau tak mau kena la siapkan jugak...nanti menyusahkan orang lain plak....
kerja oh kerja....
bercerita bab tugasan pjj....bertimbun jugak...ada dalam 5 tugasan lagi nak kena siapkan....masa semakin suntuk....semua due 3 Disember nanti....tak lama dah tu pon....

ayuh, geraklah sekarang....haha
kata nak gerak, tak gerak-gerak pon...adoi !

p/s : Semoga aku dapat hadapi cabaran semua ini...Putrajaya wait for me !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: