mcm2

Saturday, October 8, 2011

Dok mai dah

klik untuk tumbesaran

Mode : Study
tak lama lagi dah mode seperti di atas akan kembali melanda diri aku ini. maka, akan bermula zaman keserabutan kepala otak ke tahap maksima....
aduh....sakit kepalaku...
tapi yang lawaknya bagi aku...jadual kuliah dah keluaq, result pulak yang tak keluaq-keluaq....tak ke haru nama dia tu...sepatutnya result la yang keluaq dulu...macam-macam la depa ni kan...
aku dok tengok kat fb, lecturer bagitau ada lebih kurang 42 orang student 'bungkuih' exam sem 1 hari tu...tudiaa, mula la aku dok risau semacam....tapi yang 'bungkuih' tu semua yang tak hantaq assignment dan yang sama waktu dengannya...kalau nak kira pada ayat tu, kiranya aku dah LULUS dah..sebab semua assignment aku hantaq...cuma tak tau la kualiti tu baguih ka dak...
Moga-moga aku selamat la hendaknya....
Insyaallah...

p/s : 15hb mula dah kuliah....aja aja fighting !

No comments: