mcm2

Monday, July 26, 2010

utamakan keselamatan



hmm...ujg mgu ni mmg aku agak bz la kn...aku kembali ke kg halaman ku d penang....tp kt cni aku nk share la ckt ngn hampa sume....kejadian ni kt highway masa aku otw balik dr melawat adik aku d MRSM Transkrian, Nibong Tebal....
naaahhhh....ambik kau !!....tayar lori tercabot....bkn 4 tapi 8 tayar...bahaya btul...aku xsempat nk snap gambar kete Waja yg remuk kesan drp hentaman tayar lori tu ...tragis gak la kn...xto org yg dlm kete tu slamat ke x??...
kesan drp kejadian nih...hgway abes jem abaq ang....kete pakat dok bratoq....trmasok skali ngn kete aku....sabaq je la...
huhu....ngeri oi....

p/s : ingtlah org tersayang....utamakan keselamatan...

4 comments:

FaZiLa said...

laa hau lawala...

isskk..nauzubillah la kan.keta waja tu mngkin tkde bersalah apa2 kan.mngkin kecuaian lori..

tayar soton said...

waja tu mybe follow kt blkg lori tu kot....xsmpt nk elak la tuh....

tragis gak nih

EL said...

huhu..makcik siap tutup mata dgn 2 jari tu takut2 der gambau ngeri..
sbb..pngalamn sndiri dah 3 kali trsermpak bnda2 gini a.k.a lalu ditmpat kejadian

1. area kl - hubby kata.."tutup mata..der mat motor kna gilis tu!!"

2. karak highway..-lori tgki terbakau ..err x hingat msuk gaung ke x..

3. dah dkat2 smpadn perak-penang- driver waja kna rempuh bas lpas kuar dri keta atas highway.. (dlm paper metro gtau..indian teacher beb..)

tayar soton said...

eL>>hmm...jgn khuatir ...gambar dlm ni ok lg...xde yg ganaz2 sgt...
huh...lg ngeri anda ny pengalaman...takot den....