mcm2

Friday, July 30, 2010

adeh

aku pon xpaham ngn diri aku nih...awat xtau ?
aku skrg ni asek xsenang ati je....a.k.a resah semacam....

resah ~> tidak tenang hati, rusuh hati, gelisah, gugup: ia kelihatan ~ dan serba salah; mereka telah ~ menanti; ~ gelisah resah; beresah, beresah-resah berada dlm ke­adaan resah, berusuh hati: sejak petang tadi ia beresah-resah sendirian di katilnya; meresah menjadi resah: sebentar kemudian ia ~ lagi; meresahkan menyebabkan resah: panas yg ~ badan; keresahan 1. perihal (keadaan) resah: senang dan tenang ayunan langkahnya bagaikan tidak ada suatu ~ menekan benaknya; 2. mengalami resah: teruk betulkah? Karim ~.

haaa...tudia...aku siap bg takrifan lg ...skali ngn contoh ayat tuh...hehe....dh cm cekgu dh aku nih...
ok2...kembali ke topik asal...
mybe aku terlalu byk pikir kot...mcm2 benda aku pikir....smpe kdg2 tuh....
aku keje pon rs xselesa...
masalah ape yg aku pikir pon aku xto...
dlu aku pnh jd cmni....smpe makan minum pon xtentu...muka nmpk normal...tp dalaman sape yg tau...sbb ape aku jd cmni?...hm...

dah2....lebih baek aku p bancuh milo ais....mybe leh kurangkn keresahan aku nih....

p/s : Ya Allah....Engkau berilah kekuatan kpd diri hambaMu ini....Amin

6 comments:

Cik Asz Hana said...

resah maw dpt kamarul jr ke?

tayar soton said...

hehe...bkn pasal tuh...
nth...xto pasal ape....

beL cLoud9 said...

x mandi lagi kot. cuba pi mandi dlu.sejuk badan sket sejuk hati sket.heee

tayar soton said...

hamboih2 awan nih...
dia la kot yg xmndi nih...haha

FaZiLa said...

mngkin normal utk kita berasa resah gelisah pada sesuatu ketika..

*puitis tak ayt den nih?hahaha*

apepon, back to basic.ingatlah Dia selalu.istighfar bnyk2 :)

tayar soton said...

fazila>>anda mmg puitis...tahniah...
tq2 d atas ucapan anda itu...
den amat menghargai ny