mcm2

Wednesday, March 25, 2009

teringin lak...



huhu...tetibe je aku teringin nk makan mee udang...sdp wei...aritu aku g mkn kt Sg.Bakap,Penang...ngn mak ayah aku...kedai ny tepi jln je..kami g mkn pas anto adik aku g MRSM Transkerian....Nibong Tebal la....peh...mmg lazat la aku ckp kt korg...wlupon pedas....aku hentam gak....dh sedap ny pasal..yg best ny tuh...time nk mkn...terjadi 1 xciden...moto ngn kete(Kriss ngn Tiara)...dua2 org India ...si anney rempit ni dh cium blkg kete tuh...ape lg...berputar2 la moto tu bak gasing daaa....huhu..sian gak aku tgk...ade gak ati nk g tolong dorg tuh...tp aku batal kn hasrat aku tuh coz dh belambak dh org yg benti tepi n tgh jln...so, aku tgk je la...bab sape yg slh tuh....aku rs Kete Tiara tu la yg slh....coz dia dr smpg n kuar smpg teros ambk lane kanan....mn leh beb...dh la bwk kete LEM cm sipOt...si anney rempit ni dok lane kanan...dh la laju...xsmpt la nk brake...ape lg....KedeGAnnGG!!!!!...keBabOOOOm....!!!xciden la....(peh...pnh emosi aku cite nih..)
eh....aku dh melalut dh nih...stop psl xciden....continue bab mee udang lak...hehe
Yg sbnrny aku ade 1 lg hajat aku yg lom tercapai psl mee udang nih...aku teringin nk mkn mee udang Mak Teh...kt Kola Spetang a.k.a Portweld(tul ke ejaan aku nih...bedal je la)....hehe...2bln lps aku pnh g...tp aku xdpt nk mkn....coz org yg g kt c2...mak ai....ramai xhengat....aku smpe2 je kt c2, park kete...nmpk org dh cm semut dh...dok BERATOQ nk mkn....so, xdpt la aku nk merasa mee udang tu...ramai yg ckp sdp...siap msk TV lg beb...Majalah 3(tv3)...Warung Kita(astrO)....n mcm2 lg la...
sumbody heLp me plezzzzzzzz....huhu
p/s : cite 2 in 1 nih...aku mggunekan teknik 'penggabungjalinan'

No comments: