mcm2

Tuesday, December 27, 2011

Sesi Pertama

hari ini tugas sudah bermula setelah hampir sebulan setengah aku bercuti...yang mana aku dah mula pi sekolah pagi tadi....
macam biasa la kan...setiap kali sebelum bermula sesi persekolahan tahun baru...meeting mesti ada punya...so, pagi-pagi buta aku dah gerak dari penang balik ke ipoh....Alhamdulillah aku selamat sampai ke destinasi yang diharapkan...

meeting kat sekolah agak biasa saja...tiada apa yang menarik sangat pon...
cerita pasai segala mak nenek tugasan yang bakal diterima untuk tahun 2012...tak sabaq rasanya...haha....tapi....tapi....mood keja still tak kunjung tiba lagi ni...aduh...mana pi tak tau...

bila cerita pasai meeting ni, sekolah aku meeting sampai hari Jumaat ni...makna kata 4 hari la jugak aku kena pi sekolah untuk meeting saja...
jadual waktu belum dapat lagi....tapi apa yang dapat aku simpulkan aku masih lagi bekerja di sesi petang...dan juga bakal mengajaq Tahun 1...fuuuhhh, memang dugaan terbesaq dalam hidup aku tu !!
harap-harap aku dapat la hadapi semua tu..

ok, aku dah tak tau nak bebel apa lagi....jumpa lagi di lain edisi...

p/s : lawa plak buku 'PLANNER 2012' ni aku tengok ! thanx tepet...

No comments: