mcm2

Tuesday, December 13, 2011

Selasa

semakin hari semaki hampir....aku meniti hari-hari dengan penuh kesabaran....
lagi beberapa hari saja lagi nak tiba hari sabtu....yang mana hari yang paling aku takuti....
sebab apa?! sebab hari tu nanti aku kena submit tugasan yang terakhir untuk semester 2 ini...
ada la dalam 3 tugasan....setakat ni, hampir 50% dah siap....manakala 50% lagi akan cuba dibereskan dalam jangkamasa 2 3 hari ni....

nampak sangat aku ni jenis yang buat kerja 'last minute'....ntah la, bagi aku perkara yang paling penting adalah siap !! kalau dapat siap awal tu kira bonus la kan...tak payah nak pikiaq lagi pasal semua tu....hahaha

hujung minggu ni mungkin menjadi hari-hari yang sibuk bagi aku dan famili....ada sedikit majlis yang perlu dihadiri....so, makna kata hujung minggu ni auni akan berjalan lagi la kan....wooooww !!
syok la auni.....

p/s : still rasa kecewa Mek Siti kalah dengan Pak Cit..

No comments: