mcm2

Friday, May 28, 2010

An Ogre

today is friday.
today is wesak day.
today is holiday.
today is ................


ok ok....cukup2....aku bkn nk mengajar hari ini hari ape....
yg sbnr ny....aku sj je nk gtau xtvt aku pd arinih...
hari nih...aku bersolat Jumaat d masjid sbelah spital epo...jaoh kn aku solat?...
hehe...bkn ape, tghari td aku g anta wife g kje dlu...dia kje shift ptg...masok kul 2pm...so, aku kena la anta awal ckt kn....then teros g masjid....alhamdulillah....selamat sume ny...

tudia JUSCO !

abes je solat jumaat...aku teros g Jusco Epoo...lone ranger beb...aku slumber je...sorg2 pon jd...
jem gile jln...cuti kn arini....kete belambak tgh jln...tepi jln pon besepah2....hadoi...

De Garden ada Nset Fair...org ramai dowh !

tujuan utama aku g Jucso bkn ape....just nk tgk muvee...lalalala....cite feveret aku....an ogre...Shrek 4 : Forever After......layan gak....aku tgk kul 3.20pm ~> 5.00pm....sat je pon....sejam stgh cm2 la...
tp rega tiket mahal nk mam***.....RM12.....blasah je la....jnji dpt tgk....full house beb....sold out....seat aku kt tepi skali...seat no N1 kot...xingt dh...tiket pon aku dh cmpk mana nth...
syok gak cite kali nih....mau gelak bahak2 gak la aku...nsb baek kahak xkluaq skali....wakaka...klu x, mau org dpn aku bising....tp seriously...aku gelak mmg kuat....muahahahahahahaaaa.....
lantak la....dh cite dia lawak...gelak la kn...xkn nk nangis bnjir2 lak...jiwa kacau ke weiii....
abes je aku tgk...dgn pantaz aku membLahkan diri blk umh...
aku smpe umh lbh krg kul 520pm kot...ape lg.....rest kn diri la deyyy.....

p/s : jap lg kul 8.45pm aku nk g spital epoo...nk ambk ma'am...

5 comments:

FaZiLa said...

wah..bestnya pngisian idup tuan hamba arini..

well done!!

tayar soton said...

bestkah???...beta rasa biasa saja....hehe

Mohd Izani Ibrahim said...

menakjubkan...

FaZiLa said...

tayar~best la kan compare ngn beta dua hari bturut2 attend knduri jek.smpai demam ke diri..huhuuu

tayar soton said...

simpati den...terhadap anda !