mcm2

Friday, May 7, 2010

apa kena dgnku?

semenjak dua menjak nih...aku jd len mcm je...
nk kata OK ...xOK kot..
nk kata xOK...OK kot..
nth la...
aku rs xtenang...otak ni asek dok memikir je...
tp yg pelik ny...ape yg aku pikir pon aku xpasti...
senang ckp...jiwa aku ni xtenang...mcm ade sesuatu yg mengganggu aku...
smpe ade yg tegor aku..."MR.K....awat len mcm je arini?.."
aku pon xto nape ngn diri aku nih...
mungkinkah tekanan yg terlampau tlh mmbuat aku mcm nih...hmmm...nth la...
aku rs xselesa dgn keadaan mcm nih...dh jd cm BLUR je...SLOW LINER pon ade gak ..
ble la ati aku nk tenang cm dlu2...cool setiap masa...

p/s : aku berasa amat penat ketika ini..bkn penat bdn...tp pnt otak n emosi...
Ya Allah...berilah kekuatan kpd hambaMu ini...amin...

3 comments:

FaZiLa said...

same goes to me..something wrong somewhere nih..

apepon,back to basic!!Dia tetap ada bersama kita ;)

sha83@kaizer said...

bkn spttnye aku ke yg rs cm tu yelah kan aku tak hntr sumpit tu lagi...
aku x ingt le sempat ke tak pndh number mrs ko...
nt aku cek blk...
aku tgh wt survey le ni...
jgn isau...
jgn le hnya krn sumpit sbtng ko nk jd cm gtu hhahahaa...
kalo x bleh tggu jugak..nt le aku buat sndri je tok ko hahha...

tayar soton said...

fazila>>yup...tepat skali...kita memohon kepadaNya...

sha>>haha...xpe2...bkn kerana sumpit k...