mcm2

Tuesday, April 14, 2009

hari ini hari Selasa

14.04.2009
hari ini dalam sejarah....teetttt.......
aku dpt rs kn sesuatu yg agak pelik pd diri aku nih..hmm...ape ye??..ssh nk ditafsirkan dgn kata2..bak pepatah ini "hanya di pinggiran"..tp aku ttp nk ckp gak...wlupon dlm otak aku nih bLAnK je..
agak penat aku hari nih...bkn pnt bdn...tp pnt otak+mental+psiko..fuh...hampir2 emo aku hari nih...ni sume angkara bdk2 Tahun 1...gggrrrrrrrrrrr...........
chop chop...aku xnk serious sgt la...kang lg tertekan aku...dh la mcm2 prob dlm pala hotak aku skrg nih...
kembali ke mod 'hepy go to zoo'...haha....kene gelak dlu...haha...nk cr smngt...haha...
hmm...ape aku nk mrepek ni eh...jap nk pikir 20-35 sec....

(20-35 sec berlalu...........)
haaaaaaaaaaaaa....aku dh dpt idea....yg sbnr ny aku nk gtau yg aku akn bercuti xlm lg....yahoooooooooo....pokcik cuti weyh....haha..tp 1 ari je...ceh...mgu dpn la..hari senin aku cuti..coz ari keputeraan Sultan Perak....best gak rs ny...dh lm aku xcuti ari senin nih...tp aku xto nk wtpe time cuti nih...korg ade idea x???...kot2 la ade yg nk ajak aku join korg....hehe..orait gak tuh..tatkala cuaca agak terik yg seakan2 menunjukkan akan turun ujan pd petang nih(lor..ni pesal masuk cite bab cuaca lak nih..hm..bedal je la)....

seperkara lg aku nk gtau kt korg sume...pay attention k...haaa..kamu tu..nape tertonggeng tuh(contoh ayat sorg guru memarahi anak muridny)...abaikan k iklan tuh...haha...kaki aku stil lom ok...nk jln pon kn kontrol kemachoan coz skt lg...hari2 aku kene lap...eh..bkn hari2 tp setiap ms la...huhu...skt ooooi....tp xpe...aku tahan..."hati kau keras roy", kata org itu kpd roy..haha...ape nih...aku dh mule merepek tanpa haluan hidup...wakakakaaaa...

aku rs...smpe setakat ni sj la nukilan aku kali ini....kite akan bertemu lg d ms akan dtg...
sebelum tu...aku nk bg 2 3 rangkap pantun...korg dgr ye...aku nk jual nih...murah je...

dari penampang ke pekan tuaran
tikus berlari kucing menariku
pandang kiri ku pandang kanan
melihat puyuh senyum sendiri....

Buah salak di rumah Tok Imam
Sirih sekapur pergi menjala
Anjing menyalak harimau demam
Kucing di dapur pening kepala

Fitnah itu tiada ampunnya
Kerana dosa sesama manusia
Mulut celupar mudah luahnya
Janganlah dibuat kerja sia-sia

p/s: moge2 nukilan ini mmpu mmbuahkan senyuman..

No comments: