mcm2

Saturday, April 11, 2009

10 Things About TOday

hari ni aku cm ade byk je nk tulis kt cni...tp xto nk mule yg mn 1...
so, aku nk gtau korg sume...klu nk bc silakan....klu xnk pon ok "it's up to u"....haha

1. hari ni aku kj la plak.....ganti utk hari raya nnti...lmbt lg tuh....tp dh ganti....hampeh..
2. aku dtg kj pg td dr penang ke Grik....kul 530am aku dh gerak...penat seyh..
3. pas sekolah nnti..aku blk penang blk...
4. aku mengalamai kesakitan secara TOTAL...di bahagian tubuh ku....adooooi..ble nk mletup nih
5. Sebarang Jaya tgu aku ptg nih k....aku nk borong barang ckt...haha
6. arini aku rs2...ujan akn turun dgn lebat ny....aku ni kn pengkaji cuaca...xbertauliah...
7. ops lupe.....hari ni ari Sabtu 11.04.2009
8. kt sekolah aku nih....line celcom xbp nk ok....cehhhh...
9. arini aku agak bz ngn kelas...agak je la...
10. skema la aku arini....rs smcm je....nape ek????

fuh....byk gak aku cite nih....k la...ade kelas nih...anak murid dh memekak tuh...kang GB serang aku plak....mammpooosss...

No comments: