mcm2

Wednesday, May 1, 2013

Hidup aku !




semakin hari semakin membesaq anak-anakku....gumbira tak terkata rasanya hati ini....senantiasa mendoakan yang terbaek untuk anak-anakku....segala tekanan terungkai bila melihat gelagat mereka...
begitulah nikmatnya...tiada apa yang dapat menggantikan tempat mereka di dalam hidup aku.

dunia aku kini semakin mencabaq yang mana pelbagai kerja aku kena setelkan..kadang-kadang rasa macam nak menjerit sekuat hati....tapi apakan daya, kalau aku jerit pon bukannya boleh hilang dalam kepala otak aku pon....satu cara hanyalah aku kena senantiasa berfikiran positif yang mana aku mampu hadapi dengan tabah. walaupon ada satu ketika aku rasa aku macam tak mampu saja nak hadapi...mau tak mau kena redah jugak la...

bulan ni macam-macam aku kena hadapi...kuliah, tugasan, exam dan segala mak nenek la ceritanya....
di saat aku menaip ni, tugasan aku masih lagi bersepah-sepah tak buat lagi....buku pon tak baca lagi....perasaan aku kini dah tak se'excited' masa awal sambung study dulu. malas malas dan malas....segalanya malas....oh, mengapa !!

tugas di sekolah semakin mencabaq dah...pelbagai ragam murid-murid...kadang-kadang tu parents pon sama naik jugak ragam dia..mengalahkan murid tu sendiri....entah la...senang sangat nak persalahkan cikgu ni....tak paham aku...setiap manusia pasti ada kelemahan kan....aku pasrah !

ok cukup dengan madah berhelah aku ni....hahahahaha

esok aku bercuti...yakni HARI PEKERJA...LABOUR DAY...1 MEI 2013 !

selamat bercuti la kepada aku....5 Mei semakin hampir...tarikh keramat tu...semua orang pakat dok kecoh dengan date tu...

semoga Malaysia kekal aman dan makmur...itu saja harapan aku !

p/s : aku suka 'Just give me a reason' dan 'harus terpisah'. sekian, tq



No comments: