mcm2

Monday, October 15, 2012

Isnin Yang Blues !


Hari Isnin kembali lagi...dan sememangnya hari Isnin menjadi ingauan yang membosankan kepada sesetengah makhluk di dunia ini termasuklah aku sekali....sebab apa? sebabnya hari ni dah start keja balik dah selepas cuti hujung minggu....fuuhh, memang rasa semacam ja ni...
hujung minggu aku dipenuhi dengan aktiviti macam biasa...dah menjadi rutin hidup aku...hari sabtu pi USM, ada kuliah .....dari pagi buta sampailah malam buta....hhahahaha...memang buta...cinta itu pon buta...cinta?? ops !
hari ahad pulak aku penuhi hari yang indah itu dengan aktiviti yang paling sihat...tak lain tak bukan ...tidoq sepanjang hari....ditambah pulak dengan hujan yang membasahi bumi...perghhh, memang sempoi !

berbalik kepada hari Isnin....hari ni sekolah aku akan bermula peperiksaan akhir tahun...makna kata minggu ni aku kena jadi pengawas la...tobat boring ! hahahaha....

tugasan yang sememangnya beratoq untuk aku bereskan masih lagi belum aku sentuh....masa dah semakin suntuk aku rasa....tapi aku masih lagi di sini.....last minute baru nak kalut....punggah !

p/s : kejumudan dunia ???!

No comments: