mcm2

Friday, October 19, 2012

Hujan Panas Hujan

Hujan woo hujan..
Panas woo panas...
cuaca yang tak menentu kembali lagi....woo....

dalam berita pon ada bagitau yang area utara Semenanjung sekarang ni dilanda angin monsun barat daya...maka nya, hujan akan turun la..dan dijangkakan akan berlaku banjir...selalunya kawasan feveret memang akan kena banjir la kot...hujan sat panas sat....

cuaca badan aku pon jadi tak tentu...sejuk sat panas sat...kadang-kadang tu rasa macam nak demam tapi tak jadi...hahaha....auni pulak dah 2 3 malam panas badan...tapi suhu still tak tinggi lagi...still 37 lagi...tapi dia dah ada bunga-bunga macam nak kena selsema saja...oh, tidak ! be strong oh, my Auni !! 
family aku kat penang nun dah kena demam dah...adik dengan ayah aku dah diserang demam dah....fuh, semoga cepat sembuh wahai familyku nun di sana....anakmu di sini sentiasa mendoakan kesejahteraanmu .....Insyaallah.

ok, cukup setakat tu laporan cuaca aku dan family....kini, beralih pulak kepada perkembangan diri aku...kerja macam besa la..tertimbun-timbun sampai tak tau nak mula yang mana satu...exam budak-budak pon baru habis, then, ada la 'new job' tak lain tak bukan mark paper yang banyaaaaaaaaaaaak sangat ! 
jenuh nak mark paper...kompom mark sampai muntah ...
c'mon kamarul c'mon asrof c'mon wellan c'mon tayarsoton !!

esok sekolah aku akan bertanding dalam pertandingan futsal sempena hari guru anjuran PPD Kinta Utara. futsal ni akan buat kat Xtreme Park, Tambun...makanya, aku pon masuk la jugak dalam team sekolah aku....main futsal just for fun.....weeeeee !

auni tengah lalok ! hahahaha

p/s : hari ni 19.10 .....tak lama lagi 21.11..jeng jeng jeng !

No comments: