mcm2

Friday, June 1, 2012

cinta bersatu


"Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu"

sedap pulak aku dengaq lagu ni....baru ja first time dengaq dah teruja....walaupon, agak jiwang....tapi aku suka...
aku dedicate kan lagu ni untuk wife dan puteriku yang dicintai....andalah penyeri hidupku....muaahhh !

ok, kembali ke tujuan asal aku...dah lama aku tak update blog..sebab utama ialah aku malas.hahahaha....
sekarang ni aku tengah bercuti....biasa la kan...sekolah cuti aku pon cuti la....pendek saja...yakni 2 minggu aku tak payah pi sekolah....weeeee ~~!

kertas exam budak tak habis mark lagi...banyak sangat. data online pon tak isi lagi..sebab terlampau banyak ok ! then, last sekali, buku aku tak study lagi...hujung bulan ni aku dah final exam untuk sem 3 ni....fooohhh, berpeluh wei....essay pulak tu....mau tak mau kena la baca jugak kan...

di kesempatan ini, aku nak mengucapkan selamat pengantin baru kepada pasangan yang berkahwin time cuti-cuti sekolah ni kan...bila cuti sekolah, maka majlis kenduri kahwin pon banyak la kan....syok oooo kahwin, sapa yang belum kahwin tu cepat-cepat la kahwin......hehehe....

apa yang aku dok melalut ni haaaaaa.....aduyai !

p/s : sila lah try layan lagu yang kat atas tu....sumpah sedap !


No comments: