mcm2

Monday, June 25, 2012

damai


assalamualaikum w.b.t
sebelum bermula bicara, saya ingin memohon ribuan kemaafan kerana sudah berkurun lamanya tidak meng'update'kan blog muram ini. Saya rasa seperti jiwa yang kosong kerana ada sesuatu yang bermain-main di fikiran saya ini yang telah membuat saya tidak tenang dan sering memikirkannya...

tapi sejak semalam, jiwa saya kembali tenang....kerana segala yang membelenggu fikiran ini telah pergi......huaaaaarghhhh...lega rasanya....syukur kepadaMu Ya Allah....

semoga apa yang telah dilalui akan memberi satu pulangan yang setimpal....Insyaallah.

kini, saya berserah dan tawakkal dengan apa yang telah berlaku...semoga selamat semuanya.

"damailah di sana......"



kini tugas saya adalah kembali fokus dengan apa yang dimulakan dahulu....banyak cabaran yang menanti....

p/s : futsal oh futsal....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

FaZiLa said...

how are you my friend? long time no see.. hehehe.. hope everything goes well :)

tayar soton said...

Puan Fazila>> Alhamdulillah...semuanya masih dalam situasi selamat sepenuhnya....hehehe
bagaimana pula dengan anda?
long time no see too.....baby??

semoga berbahagia hendaknya...

FaZiLa said...

saya pun sihat alhamdulillah. kurang ber blogging dua menjak ni dek pertambahan tanggungjawab. hehe

baby is coming soooonnnn.. insyaAllah, tengah berusaha. kuikui

keep in touch :)

tayar soton said...

fazila>> bagus la kalau macam tu...semoga ceria selalu...sama la kita...semangat berblogging dah semakin nipis bak kulit bawang...hahahaha...

wow, baby is coming soon...weeee ~~!
can't wait...