mcm2

Thursday, December 23, 2010

mata rabak !

adoi la......tulun !
hari ini, aku dh mula p sek balik.....dh stat dh metin dan segala mak nenek yg sewaktu dengannya....mmg malesss la .....jenoh aku dok cari semangat "ke sekolah" yg hilang....sampai la ni xjmpa2 lg nih...
esok...aku kena bagi slot plak kt ckgu2 kt sekolah pasai kusus yg aku p dlu....
aku pon xberapa nk ingt dh benda apa pasai kusus tuh....so, esok aku akan hentam saja....bahan aku dh prepare....simple saja....
15minit cukop la....dh la aku kena bagi 2 slot pasai aku p 2 kusus....amcm, gila kuasa x aku nih?
wakakaka....
pada ketika ini, mata aku sgt barai a.k.a rabak.....auni pon dh tdoq...hari ni mood dia xberapa nk elok....merengek ja keja....pasai dia xselesa ruam kt kepala dia kot.....bedak Pureen jd penyelamat...alhamdulillah, auni dpt tdoq dgn tenang....semoga tdoq dia tu berkekalan....dan ruam tu hilang.....

p/s : jom balik penang esok ptg.....

2 comments:

FaZiLa said...

mencari semangat yg hilang!!!kakakaka

tayar soton said...

cari dan teros mencari