mcm2

Wednesday, December 22, 2010

Lama sungguh aih !

tudia....
dh bersawang dh laman sesawang aku nih...dh macam gua kelam dh aku tengok...haha
selama ni, aku berada di penang....kini aku kembali ke bumi ipoh...aku selamat sampai petang td...perjalanan hari ni agak memenatkan sebab memerlukan konsentrasi yg tinggi kerana ujan lebat dr tepen sampai la ipoh....jalan pon dh payah nk nampak...punya la lebat abaq hampa....
ok, yg sebenaqnya aku ada byk benda nk cerita....tp memandang aku macam malas ja...
aku pendekkan cerita aku nih....

sepanjang aku di penang....aku x p mana sgt pon....selalonya dok rumah dan p jmpa mmbr saja....
kpd mmbr2 yg kawen time cuti sekolah ni, aku ucapkan selamat pengantin baru....semoga kekal abadi hendaknya....lagi satu, pada yg dok planning nk kawen...elok sgt la tuh....hampa pon bkn muda sgt...haha...lebih kurang aku ja...di penghujung muda la katakan...
yg aku semangat nk cerita adalah pasai kenduri kesyukuran anak aku a.k.a puteri intan payung aku...Auni Raudhah bt. Mohd Kamarul Asrof.....mmg meriah la...penat aku dok basuh pinggan kt belakang...terima kasih la kpd yg sudi mai....jasamu tetapku kenang....pd yg xmai, xpa.....
aku pon malas dh nk taip....so, aku tempek gambaq je la kt sini....
tgk puas2....




p/s : majlis ni nama dia....majlis belah mulut dan manis mulut....nth la betoi ka dak istilah aku nih...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

FaZiLa said...

auni da botak!auni da bulat....

welkam bek bro!!!hehehehe

tayar soton said...

fazila>>hehe...welcome beeeeekkkk !
auni semakin bulat dan tembam...hehe