mcm2

Wednesday, March 3, 2010

Rahsiaku~

hmm...aku ngntuk nih..tp ble brg td xleh tdo pon...adeh...bahaya nih...kang nk g skuL lak..
kompom kt skuL nnti ngntok gaban...
aku pon cm besa la o9 fb...buhsan beb...smbl2 tuh...teringin lak aku nk tgk rahsia personaliti aku...
so, ape lg....aku pon google la...cr ape yg patot...haha...

aku pon terjah laman sesawang nih....
maka muncul la habitat aku...

korg bc la sendiri...kebanyakkan ny betul la...hehe...terok gak aku ni ropeny...tp yg baek pon byk kn....kn nenek kn...

petikan dr laman sesawang tersebut mengenai personaliti insan2 yg dilahirkan pd bulan OKTOBER..
silalah amati seamati ny...haha

"...Suka sembang, suka org yg sayang padanya, suka ambil jln tengah, sangat menawan & sopan santun, kecantikan luar & dalam tidak pandai berbohong & berpura-pura, mudah rasa simpati,baik pentingkan kawan, sentiasa berkawan, hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama, cepat marah , pentingkan diri sendiri , tidak menolong org kecuali diminta , suka melihat dari perspektifnya sendiri, tidak suka terima pandangan org lain, emosi yg mudah terusik >>>>> > >>> > suka berangan & pandai bercakap, emosi yg kelam kabut , daya firasat yg sangat kuat (terutamanya perempuan), suka melancong,bidang sastera & seni, pengasih ,penyayang & lemah lembut, romantik dlm percintaan, mudah terusik hati & cemburu, ambil berat tentang org lain, suka kegiatan luar , org yg adil, boros & mudah dipengaruhi persekitaran , mudah patah semangat...."

tp dlm byk2 tuh...paling aku suke...ni haaaa....
1.suka berangan
2.Suka sembang[yeke...aku ni pendiam je]
3.sangat menawan & sopan santun[...dat me...hehe]
4.pandai bercakap[oh tidak...aku pemalu k]

dh...cukup....kang ade lak yg nyampah ngn aku...hikhik...

p/s : sekian sahaja ceramah saya kali ini...

4 comments:

FaZiLa said...

wahahahaaa..kdg ia btol,kadang ia rapu rapa!

laman sesawang mana cikgu?den nk usha gk..bulan ugustusss plisss ;p

tayar soton said...

fazila>>kbykn ny betol la...hikhik
...nk tgk gak ye...
lor...tgk word 'NIH' tuh...den dh wat link...klik c2 je...teros kuar laman sesawang itu...harap maktom..

Mohd Izani Ibrahim said...

great...ada certain2 yang PROPA..haha...

tayar soton said...

izani>>no PROPA2 k...hehe