mcm2

Thursday, March 4, 2010

hampeh!

hari ni leh dikatakan hari HITAM dlm idop aku...ini kerana aku telah dirampok...wallet aku kena kebas...tensen aku..
hari ni gak aku ambk MC...coz nk setelkn sume dokumen2 pntg aku yg kena kebas tuh...cilakok ny perampok...lesen, ic, atm kad, kad nikah, duit ....sume hilang...skali ngn wallet aku...siap satu pakej...
dr pg smpe ptg aku dok kesana kemari...p Balai Polis wat report..then p JPN wat ic[kena caj RM60]...pehtu p JPJ wat lesen len[kena RM20].. then p BANK CIMB n MaYbank...kad nikah aku lom p lg pejabat agama...nth ble la aku nk p sana...
dugaan sgh hari ni....aku redha...mgkn ada hikmah di sebalik kejadian nih...

p/s : pelbagai rintangan...paling aku hangen ngn MAYBANK...

10 comments:

EL said...

ermmm..takziah dri aku..smoga si sengal yg wat keje ini insaf sblm teraniaya spt mana dia aniaya ko..
p/s: tringat bab kad nikah aku yg masih x timbul2..

FaZiLa said...

macamana dompet bleh dikebas nih?rmh kena rompak ker aper?

ke kena ragut?isshh..

takpe,pasni kena hati2 la yer.remind utk diri sdiri gk ni..uuuu..

kena sabar2 dan bertenang ;p

tayar soton said...

el>>tq d atas ketakziahan anda trhadap saya...sy kini agak tenang dr smlm...
mogA2 Org yg berkenaan kembali ke pangkal jalan...
kad nikah tu elok lg...tgk2 kene kebas...adehh...

fazila>>wallet den kena CEKAU dlm kete..tgkp terbuka ckt...dia cekau tangan ikut tgkp kot..den ada dlm keta...tp nyawa2 ikan...tertdo...dlm keadaan mamai ...den ade perasan ade org dok jln2 ksblh keta den...pkai bj putih..mybe cleaner kot yg kebas..tp den cm mamai kn..so, wat bodo je...time otw nk blk umh br perasan wallet dh xde...adeh...huhu...
begitu la cite ny...

Cik Asz Hana said...

kesian ang..
xpe xpe, de hikmah disebaliknye...

FaZiLa said...

tayar~

ooo ye ker..pasni kena hati2 la yer.heee

tkpe,ada la hikmah di sebalik kejadian ini..;)

Mohd Izani Ibrahim said...

peringatan untuk kita semua...

tayar soton said...

asz hana>>tq2...

fazila>>hati2 dh ketika ini..hehe

izani>>yup...utk sume insan...

beL cLoud9 said...

pengajaran : jgn dok tunjk sangat banyak duit..bg 'org lain' simpan duit anda itu. hehe

tayar soton said...

awan9>>tulun ckt...bkn nk menunjuk...duit ade ckt je...bnda dh nk jd...huhu...

..cik sha.. said...

maap myampuk wlpun tak kenal...
paham2 perasaan kena rompak.hahahhaha
anyway,xkena byr pun wat ic.free jek sbb de surat repot polis..
slamat duit den..hahahhaha