mcm2

Sunday, November 15, 2009

gempak

ptg smlm aku g tgk cite 2012...cite yg dinanti2kan sejak sekian lama...ni sume gara2 trailer dia yg agak mantap..smpe aku leh terpengaruh...hehe
lama gak...lbh kurg 2jam setengah cite dia
ape pon...aku tabik spring tahap gaban la kt dia pny efek2...
peh...gempak abes..

part yg aku rs plg gempak ---> seluruh bandar si Andrian tu hancur dek gegaran gempa bumi..abes bangunan runtuh ....mmg best...pehtu lava meletop kuaq cm meteor...lg gempak...xpueh beb tgk efek nih...nk kena tgk lg...haha
tp ending dia kureng ckt la...xto la psl ape...tp aku rs kureng...

ape pon....aku bg rating 7/10 la


p/s : xrugi tgk...insaf beb tgk cite nih...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

Mohd Izani Ibrahim said...

sinopsis yang begitu bagus dan mantap..hehehe..tak tengok lagi la wei..huhu

tayar soton said...

p tgk cpt...

Mohd Izani Ibrahim said...

baik cikgu...hehehe..satu arahan ni..

tayar soton said...

bagus!!

Mohd Izani Ibrahim said...

tak tgk lagi..tak sehat plakkkkk

tayar soton said...

kesian sgh...