mcm2

Sunday, November 22, 2009

candid!


pic selepas majlis anugerah cemerlang sekolah aku...sume ny tersengih gumbira..
ade 3 sebab -->
1.) sek aku pecah rekod asia tenggara...UPSR thn nie 2 org student dpt 5A....yahoo!!
2.) dpt men bowling free...GB sponsor...5 games tuh...mau tercabut tgn aku neh..tp xpe...aku dpt no.5....dpt la hadiah...kira aku ni terer la gak wlupon kejadian longkang sering berlaku....hehe..tp syg...pic ms men bowling aku xsnap pon...xsmpt...coz terlalu xcited dok men....wakaka!!
3.) cuti sek telah bermulaaa....yahoo!!(tp cdey gak...ramai ckgu sek aku trnfer....)
p/s: idop SK Pahit...bak kata GPK sek aku..pahit2 manis!!

3 comments:

Mohd Izani Ibrahim said...

hahahaha..rezeki kat situ..next time ada la rezeki transfer tu...meriah sungguh aktiviti mu itu..cikgu bergaya ekkk..hahaha

tayar soton said...

insyaallah...

Mohd Izani Ibrahim said...

hhahahahaha...rezeki ada dimana2..