mcm2

Sunday, March 3, 2013

Macam-macam

sekarang ni dah masuk bulan Mac, makna kata agak lama la jugak aku dah mula kerja....kerja yang menjengah, menanti, meluru kat aku amat banyak....walaupun begitu, aku masih seperti dulu...terpinga-pinga...terlalu banyak perkara yang bermain-main dalam kepala otak aku ni....serabut jugak !

dunia pun sekarang ni macam-macam dok berlaku, khususnya dalam Malaysia la....macam-macam isu yang timbul...lepas satu jengoi satu....sampai kadang-kadang tu menyentuh sensitiviti orang lain....aku tak suka sangat hal-hal macam ni....secara tidak langsung memecah-belahkan keamanan Malaysia tercinta.

entah la.....aku pun tak faham.....aku??? aku pulak hanya mengambil langkah berdiam diri saja....bagi aku itulah tindakan yang paling baik....

yang aku tahu aku bersyukur dengan kehidupan aku sekarang ni......
PadaMu Ya Allah aku memohon kesejahteraan dan kelancaran perjalanan hidupku ini...Amin.

p/s : Alam USM dah tak lama lagi nak serang aku !!! arrrggghhhh......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: