mcm2

Tuesday, December 25, 2012

Genap !

hari ini merupakan hari yang istimewa...sebab apa? sebabnya hari genaplah sebulan blog aku tak berupdate..hahaha
semakin hari semakin malas aku nak update blog ni..kesian kat dia....aku pon tak tau sebab apa aku jadi macam ni...banyak sangat dok pikiaq kot....
auni raudhah dan adlan rais pon dah semakin membesaq dah....Alhamdulillah...aku ja yang semakin serabut dan serabai....hahahaha...takpa semua itu, yang penting orang disekeliling aku bahagia......

tinggal lagi seminggu ja lagi sebelum aku kembali ke medan perang....
semoga aku dapat mendapat balik tempo sebelum nak mula kerja ni....

dah taktau nak taip apa lagi...otak dah tepu sebab aku baru ja selesai exam kat USM...perghhhh, aku tak tau la apa nak jadi dengan exam tu....payah nak mam**** !! 

tawakkal ja la...usaha tu ada la sikit-sikit....hahahaha

sekian, terima kasih daun keladi...ada masa taip lagi...

p/s : kesihatan kurang memberansangkan.....ubat-ubatan menjadi peneman.


2 comments:

saiful mohamed said...

sebualn x lama sangat kalau nak dibandingkan dengan setahun blog yang dah berkarat. hehe

tayar soton said...

mr. saiful mohamed >> hahahaha....sebulan tu kira lama jugak tu...apatah lagi setahun !