mcm2

Friday, November 19, 2010

tudia..

jam menunjukkan pukul 6.01am...tudiaa...awai gila aku o9 hari nih...awat xtau ?
kul 4am aku dh terjaga dr tdoq...dgn TV yg dok tgk aku...lampu xtutop...gila pembaziran !!
adoi..amalan "syaiton nirrojim" betoi....apa nak jd pon xtau...
terjaga ja aku, teroih aku capai nset...batery kong, teroih cas....
then, on laptop...dok ngadap fb....smbl2 tu donlod muvee...
rasa cm nk tdoq tp takot plak kang suboh aku leboq...so, aku stay o9 la...
sambil2 tuh, aku dok pulun wat powerpoint utk program sekolah aku hari Sabtu 20.11.2010 nih..
hari first cuti tuh !!
gila la sekolah aku nih, semangat gila dok wat program time cuti....naya betoi...aku kena bagi taklimat pasai LINUS plak kt parents....aku wat powerpoint simple saja...xdak la kata nk wat yg meriah ka ceria ka....mntak maap....aku bkn jenis yg berseni cm2....asalkan maklumat yg nak disampaikan tu ada...cukop !!
so, hari ni Jumaat klu nk diikutkan merupakan last day sekolah...lepas ni, yahoooo....cuti sebulan....
tp ada hari aku kena p sekolah...aku pon xtau bla aku kena p...haha...wat xtau sudehh....depa kol, baru aku p....amcm, rajin x aku ?
dengan kesempatan ini...aku nk bagi sedikit ucapan...kpd anak2 murid, cikgu2, tukang kebun, jaga, tokey kantin dan sapa2 saja la....

SELAMAT 'MENYAMBUT' CUTI SEKOLAH HUJUNG TAHUN 2010

kpd yg gheja tuh, pulun gheja leklok naa....mana la tau kot2 leh dpt APC ka...bonus ka....leh open table kt aku nih....

p/s : cuti sekolah ni, aku kena p kusus ....wlupon 3hari sj..tp ianya tetap hampeh !

No comments: