mcm2

Saturday, October 2, 2010

duit umpama air

duit, duit, dimana kau duit...
duit umpama air...mengalir tanpa henti...deras sederasnya...
amat sukar untuk memperlahankannya...
itulah duit....
fuuuhhh...

ok2...aku straight to the point la senang kn...
hari nih, Sang Wira aku telah dihantarkan ke hospital...akibat sakit yg mengganggu pemanduan aku...sangkaan awal, aku menjangkakan absorber yg problem...tp jangkaan aku meleset....
masalah utama adalah rear arm...bahagian belakang..sebelah kiri...
so, doktor pon memberi beberapa nasihat kpd aku cmne nk solve problem tuh...akhirnya, aku bersetuju menukar arm tersebut....2nd hand punyer...pasal yg baru xdak...wlupon 2nd, harga ny amat la tinggi...RM350....klu yg baru RM700++ kata doktor berkenaan...
adoi...kopak aku !!
wallet aku yg asalnya agak tebal...kini dh kurus cm aku dh....huhu..sabaq je la...
tp nk wat cmne kn...Sang Wira aku guna setiap hari...so, mau xmau kena la gak bikin...
bermula lah proses pembaikpulih oleh doktor kpd Sang Wira aku...
masa yg di ambil amatlah panjang....1030am --> 145pm
nahhhaiii....berjanggut aku menunggu....mmg menguji kesabaran aku....
Sabtu aku dihabiskan di "kedaikerja"......


p/s : plan aku nk save money kali nih xjadi la nmpk ny....gara2 cik arm kita nih...

No comments: