mcm2

Thursday, April 1, 2010

fri n sat?

dh lama aku xmengeUPDATEkan blog aku nih...no idea la nk tulis mende ...
so, hari nih aku nk try gak menulis ape yg patot wlupon xpatot ...wakaka
semenjak 2menjak nih..aku rs letih semacam ja badan nih...mybe sbb keje kot...byk program sek aku wat...mgu lepas Mesyuarat Agung n Anugerah Cemerlang....alhamdulillah dh lepasss...lega...
mgu nih plak...ade 3 program serentak....Camping Thn 6, LDP n Kem Bestari Solat...wlupon aku ni hanya lah 'belen2' ....tp aku bangga la gak coz nama aku ade dlm AJK...wakaka...tp bab nk wat keje tu...nth la...aku pon blur...
pasal LDP minggu nih...ari Sabtu 03.04.2010 ~> aku d amanahkan utk bg 1 slot pasal LINUS...adoi...ape aku nk ckp nih...dh la blur...try je la...yee dok?...
yg pntg menCUBO...

sekian,TQ

p/s : 'belen' a.k.a penyemak suasana...hehe

2 comments:

FaZiLa said...

wah,bnyknya program!mcm nk join kem bestari solat n camping thn 6 tuh?ada belen lg kaaa?wahahaha

adeiiii...den pon bizi 2 menjak ni!tobatt penat..tp smpt update blog sbb kt ctu la diari harian utk melepasss segala.waakkaka.

rasa da agk lama tak rapu rapa ngn 'team wonderpets' kt fesbuk tu kan...

tayar soton said...

alhamdulillah...sume ny telah selamat berlangsung....

haha...detik2 merapu rapa yg berkurangan ketika ini...mybe keBZan yg mmbataskan segalany...