mcm2

Saturday, February 20, 2010

wat's happen?


haloooooooooo...hau r uuuuuuuuuuuuuuuu??.....[trademark pak kasim pon pon]
aku terujat lipas melihat 2 pic kt atas nih...aku pon xtau nape aku terujat sgt2..haha...mybe gelagat sahabat2 aku kot...dorg ni tgk cm bz babas je...borak tu cm dpt projek juta2 je..padahal xde mende pon..tula yg dinamakan sahabat sejati...dh lama xjmpe, skali jmpe...mau borak berjam2...
inilah yg berlaku pada tanggal 15 Feb 2010 bersamaan hari Senin...cuti CNY br2 nih...
antara yg terlibat aku n wife, tepet, puyuh, wan sebonjo, pejai, izani dan topex....sumeny ade 7 jejaka tampan n sopan....hakhak...kami telah melepak d RnR Bagan...tepi laot...angin xbrp nk sepoi2 la kn...fuhh...agak menarik wlupon dok saje je...xwtpe...
perjumpaan yg x d rancang sebenarny...men kol2 je...teros jd...cantek gak tuh...xgaduh dok plan sana plan sini...last2 xjd...
tu sj yg dpt aku taipkan d sini...bertemu lg kita d len masa..
sekian, tq.

p/s : smpe skrg aku xpaham ape benda la yg pejai ngn sebonjo tu dok wat?..huhu...xpaham2...

10 comments:

FaZiLa said...

meriah sungguh!!!macam2 ragam..

mmg best kan jmpa kawan2 lama,sepersekolahan dulu.menggamit kenangan!!

Anonymous said...

hang ni sapa?

Mohd Izani Ibrahim said...

kenangan terindah....

tayar soton said...

fazila>>tula ragam manusia...mcm2 ada..

darus>>indah ny bahasa...ang plak sapa?

izani>>samsons...haha

Mohd Izani Ibrahim said...

great....

Anonymous said...

aku kenai pejai, mek la dan si suara merdu izani

tayar soton said...

pak daruih>>den pon kenal pejai,izani d alam nyata dan maya..
mek la lak hny d alam maya...alam nyata lom pnh ...hehe

izani>>grut

FaZiLa said...

pak darus tu kwn alam nyata n maya den..

wah,kecik je dunia ni.kawan mu kawan ku jua barangkali.

*walaupon di alam maya.hehe*

tayar soton said...

haha...pi mai pi mai tang tu...

*walaupon di alam maya.hehe*

p/s : ayat penyata yg baek

Mohd Izani Ibrahim said...

great