mcm2

Friday, January 22, 2010

masak aku!

selamat kembali...
aku nk gtau kt korg sume...yg aku br je dpt jadual waktu a.k.a timetable ptg td (lbh krg jam 4.30pm kot)..
setelah di amati...peergghhh..masak aku...28waktu...leh thn gak kn...tp yg xtahan tuh, aku kena ajaq Science...mak ai...lagu mana nih?...aku dh la xbesa ngajar subjek nih...mau pening nnti...huhu..
dalam pada tuh, aku nk ngucapkan jutaan trimas kt rumet ku n wak....kerana mereka tlh cuba membantu aku dlm menjayakan subjek nih...hehe...RPT dh dpt...tq again...
So, secara konklusi ny....
aku dipertanggungjawabkan(skema siut) utk mengajar subjek yg berikut :
1.Science Year 3...arrrgghh!
2.Math Year 1...adoi..
3.PJK Tahun 1...hmmm...
keseluruhan ny, spt d atas ---> 28waktu...

herot petot


1 lg versi herot petot

8 comments:

Mohd Izani Ibrahim said...

ok...tahniah...

tayar soton said...

tq2...hehe

Mohd Izani Ibrahim said...

hahahaha..kesian sungguh...mengajaq sains tu kena betui2...jgn duk putaq belit..haha

FaZiLa said...

haa..jgn duk wat teori karut marut plk ajr sains tu yer..

tp yg pnting, ajar math tu btol2 k!hehehe

tayar soton said...

izani>>>insyaallah..akan d usahakan sedaya upaya...
fazila>>math feveret ku...auuuw!

FaZiLa said...

auwww...hoyyeehhh..matematik ttp no 1 dlm hati ku....

Mohd Izani Ibrahim said...

math is fun...sc is fun also...tokwan pun fun...

tayar soton said...

hehe...funkah?