mcm2

Monday, June 15, 2009

tQ

Firstly....aku ucapkan TQ byk2 kt kedua ibu bapa aku...yg tertungkus lumus melancarkan perjalanan majlis nih....

dan tak dilupakan....seluruh sedara mara....yg jaoh2 nun di sana dtg...
aku gak nk ucapkan bebanyak terima kasih kpd kawan2ku yg hadir pd majlis aku hari tu...


geng2 m3p
rumet frame putih, wari nsem, iswan cibai, efa garang, kakteh (anak dia asek nanges je tgk aku..), fiza aiyaaaq itam....

geng mashoorianz
nak senarai nama kt sini...aku rasa smpe thn depan pon xabes..ramai sgt....wlupon begitu...anda mmg gempak....
idop MASHOOR....

geng TAIPING
raja, zaidY, fairUz, mamat, izan sefamily....

geng SEKGOQ
peooiz, wari, zakaria, p'doih abg, zaihan...etc

dan sume yg dtg ke majlis aku hari tu....thanx a lot....



jasamu di kenang....

No comments: