okeh...mcm biasa setiap hari ahad ...aku cuti....
hari ini, ada la 2 3 xtvt yg aku buat...
pagi2....aku p pasar tani.....
beli ikan, sayor dan segala mcm benda utk dijadikan stok makanan kt rumah...
tghari plak...aku p hantaq wife aku p keja....hari nih dia shift petang...
lepas ja aku hantaq, aku teroih celapak p JUSCo....haha....lone ranger aku hari nih...
bukan apa....yg wat aku semangat lebey p Jusco tu pasai nk tgk muvee .....yg aku rasa mcm best...
muvee 'TAKERS' .....layan gak wei....klu bab tgk muvee nih, aku sorg2 pon jadi....kira apa kn...bedai saja....tiket mahai xingt...RM12....tp apakan daya, dh teringin sgt nk tgk...mau xmau kena la bayaq...padan muka aku....
tp aku puas hati la....cerita dia mmg best pon....aku rasa nk kena donlod cerita nih...
rompakan otai la katakan....org ni belot org tu....kawan makan kawan....mcm2 la dok ada dlm cerita nih....
adoi lapaq la plak....td p Jusco xmakan apa pon....p beli tiket, tgk muvee and then teroih balik...mmg xbuang masa la aku ni kiranya kn....cehh...
ok...jom pekena coco crunch+susu nestle.....
"entry kali nih....xpress rakyat...laju xingt...."
p/s : malam ni nk p ambk ma'am blk keja .....pukoi 9pm....
Usahlah mempercayai segala perkara yang anda dengari. Berbelanjalah sekadar apa yang ada atau tidurlah seberapa lama yang anda perlu
mcm2
Sunday, October 31, 2010
Saturday, October 30, 2010
i like....
"i like.."
sedap gak lagu nih....wlupon utk kanak2....budak2 Prasekolah...
tp aku suka dgr....sempat gak aku record td....time dok presentation....melody yg best...
tajuk ape nth...aku pon xingt.....
aku wat tajuk sendiri "i like..."
sebab intro je i like teros....hehe
stawberry.....grape....watermelon....semua ada....
p/s : layan gak nyanyi lagu nih...wlupon mcm lawak....
Thursday, October 28, 2010
semakin hari semakin dot dot dot....
27 !!
fuhh....
cepat betoi masa berlalu...
pejam celik pejam celik....
tup tup......dh smpai waktu....
bertalu2 masok ucapan drp mmbr2...
terharu aku dibuatnya....
ingat jugak hampa kt aku....
kagum+hepi+riak=kembang hidong....aku dibuatnya
semua ucapan tu akan aku cuba reply....sedaya upaya aku....
selagi mampu....
"SELAMAT HARI LAHIR wahai tayar soton......"
itulah contoh ucapan yg aku terima.....
thanx again all myfren....i'm so proud of y'all....
terima kasih .....
fuhh....
cepat betoi masa berlalu...
pejam celik pejam celik....
tup tup......dh smpai waktu....
bertalu2 masok ucapan drp mmbr2...
terharu aku dibuatnya....
ingat jugak hampa kt aku....
kagum+hepi+riak=kembang hidong....aku dibuatnya
semua ucapan tu akan aku cuba reply....sedaya upaya aku....
selagi mampu....
"SELAMAT HARI LAHIR wahai tayar soton......"
itulah contoh ucapan yg aku terima.....
thanx again all myfren....i'm so proud of y'all....
terima kasih .....
p/s : aduh.....umor semakin meningkat....hopefully success semuanya...amin...
Tuesday, October 26, 2010
makansutra
apabila perut anda berbunyi...
itu menandakan suatu fenomena telah berlaku...
fenomena ini mampu melemahkan segala sistem badan...
malah berkemampuan untuk melumpuhkan pergerakan..
fenomena ini dikenali sebagai "lapar"
oleh itu, bagi mengelakkan fenomena ini daripada teros menguasai diri...
apa yang perlu dilakukan adalah memasokkan sesuatu yang boleh memberi tenaga
ke dalam rongga badan...
apa lagi kalau bukan.....makan !!

haha....senang ja kan nk makan nih...hanya perlu buka mulut dan kunyah la sekunyah2 nya....
anda mampu mengubahnya....
p/s : entry kali nih...ayat2 agak skema...sekian,tq
itu menandakan suatu fenomena telah berlaku...
fenomena ini mampu melemahkan segala sistem badan...
malah berkemampuan untuk melumpuhkan pergerakan..
fenomena ini dikenali sebagai "lapar"
oleh itu, bagi mengelakkan fenomena ini daripada teros menguasai diri...
apa yang perlu dilakukan adalah memasokkan sesuatu yang boleh memberi tenaga
ke dalam rongga badan...
apa lagi kalau bukan.....makan !!
anda mampu mengubahnya....
"KITA HIDUP MESTI MAKAN...BUKANNYA HIDUP UNTUK MAKAN"
p/s : entry kali nih...ayat2 agak skema...sekian,tq
Monday, October 25, 2010
no idea
team togey !
seperti biasa...bgn je pagi....aku akan mengONkan laptopey aku nih....
bc paper KOSMO! online....tudia...bc paper pon o9...konon cool la kn...padahal malaih nk kuar umh nk p beli paper....haha
tu sume xpenting...yg penting, aku dpt bc paper....xkisah la cara cmna skali pon...
dlm aku dok bc paper tuh...sempat gak aku cek maybank2u....tgk2 gaji kn....
yeaayyy !!! Alhamdulillah dh masok ....hari kn 25hb...mmg la masok....dok wat jakun plak....
sambil2 tuh...aku trbaca artikel pasal bola....team yg agak hebat feyenoord kena belasah ngn PSV Eindhoven...xhengat2 kena belasah...10-0 abaq ang....tu aku selitkn highlight game tuh....
gila power.....10 gol tuh....dh la smlm team feveret aku kalah terok, jd togey teros...Man.City kena belasah gak ngn Arsenal ....3-0.....kecewa aku .....naseb2.....
p/s : debaran semakin terasa......Ya Allah, Engkau permudahkanlah segala urusan hambaMu ini...amin...
Subscribe to:
Posts (Atom)